به وبلاگ من خوش آمدید

دلنوشته

سلام به هر کی وب منو میبینه

خیلی لطف کردین و افتخار دادین که به وب منم اومدید خوشحال میشم نظرتونو راجع به وبلاگم بگید.

من توی وبم شعر مینویسم و این اشعار همه سروده ی خودم هستند.

امیدوارم بتونین منو راهنمایی کنید تا از این بهتر بتونم شعر بگم.

امیدوارم از وبم خوشتون بیاد



نظرات شما عزیزان:

پورتیموریان
ساعت19:10---16 تير 1391
سلام خدمت شما مدیریت محترم،

وب خیلی خوبی دارید میخوام شما رو به یکی از سایت های ثبت شده در وزارت ار شاد دعوت کنم

شما میتوانید با عضویت در این سایت ضمن درج آگهی رایگان و ویژه با کمترین قیمت(نسبت به سایر سایت های غیرمجاز ایرانی) ودریافت کد بنر و قراردادن در وب خو دکسب درآمد نمایید

برای عضویت در سایت به این آدرس بروید

http://ariatabligh.com/register.html

همچنین شما میتوانید با تبادل لینک با این سایت آمار بازدید وپیج رنک خود را افزایش دهید همانطور که مستحضر هستید وجود لینک یه سایت ثبت شده در وزارت ارشاد وایندکس شده درگوگل برای وبلاگ ها نعمتی است گرانقدر

پس برای تبادل لینک عجله کنید و به این آدرس بروید

http://ariatabligh.com/link/links.php

چنانچه در رابطه باسایت مشکلی دارید می توانید به قسمت راهنمای سایت یا به این آدرس مراجعه نمایید:

http://ariatabligh.com/page12.html



این متن و معرفی سایت بدلیل ثبت شده دروزارت ارشاد کاملا واقعی است

لطفا این کامنت را تایید نمایید تا دیگران هم بتوانند از مزیت های این سایت بهره ببرند

با تشکر





نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 14 تير 1398برچسب:,ساعت 1:0 توسط یاسمین|


آخرين مطالب
» مهربانی
» عشق
» به دنبال امید
» به وبلاگ من خوش آمدید

 Design By : Pichak